نحوه قتل مرحوم مهرجویی و همسرش

رئیس کل دادگستری استان البرز:

🔹متهمان ۲ بار سابقه ورود به ویلای مرحوم مهرجویی دارند که بار نخست در ۱۶ مهر بوده که پس از ورود به محوطه ویلا، به علت بسته‌بودن درب‌های ساختمان و اطلاع همسر آقای مهرجویی نسبت به حضور آن‌ها، از محل متواری می‌شوند که متعاقب این موضوع خانم محمدی‌فر موضوع را در فضای مجازی منتشر می‌کند، اما به پلیس گزارش و یا اعلام شکایت نمی‌کند.

🔹پس از ناکامی در بار اول، حدود یک هفته بعد در ۲۲ مهر مجددا وارد محوطه ویلا می‌شوند، این افراد با توجه به شناخت کافی از شهرک و محیط ویلا، این بار از درب دیگر و از سمت آشپزخانه به راحتی با چاقو وارد ساختمان اصلی ویلا می‌شوند که مرحوم محمدی‌فر با مشاهده آن‌ها به اتاق خواب دخترش پناه می‌برد.

🔹مرحوم مهرجویی نیز با ۲ نفر از آن‌ها درگیر می‌شود که در حین این درگیری با ضربات متعدد چاقو به قتل می‌رسد.

🔹حسب اظهارات متهمان و بازسازی صحنه و بررسی مدارک و مستندات، ۲ نفر دیگر از متهمان در تعقیب خانم محمدی‌فر به اتاق خواب وارد شده و طلاجات او را مطالبه می‌کنند که مرحوم محمدی‌فر، طلاجات همراه خود از قبیل النگو و دستبند را در اختیار آن‌ها می‌گذارد.

🔹اما در این فاصله با ورود متهم دیگر به اتاق که همان کسی بوده که با ضربات چاقو مرحوم مهرجویی را به قتل رسانده است پس از تحریک و تهدید آن‌ها به قتل، یکی از آن‌ها ضرباتی به خانم محمدی‌فر وارد می‌کند و در ادامه خود همین شخصِ تحریک‌کننده که نقش طراح و سردسته متهمان را داشته ضربه نهایی را با چاقو به خانم محمدی‌فر وارد می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید