🔹مظاهری، رئیس اسبق بانک مرکزی:«لایحه بودجه یک ایراد خیلی بزرگ دارد،دولت متناسب با تورم۴۰درصدی بودجه دستگاه های دولتی را پوشش داده.

🔹اما برای مردم۲۰درصد افزایش را درنظر گرفته است یعنی دولت دراین لایحه بودجه نگفته که یک مشکلی داریم به نام تورم۴۰ درصدی و بیاییم آن را حل کنیم.

🔹برنامه تعدیل در دولت آقای هاشمی رفسنجانی شکست خورد چون در اصلاحات درست اقتصادی که کردند سیاست جبرانی را در نظر نگرفتند.»

🔹لیلاز اقتصاددان گفت: «من تعجب می کنم، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد و دارایی روزی۵هزار و۵۰۰میلیارد تومان نقدینگی خلق می کنند، بعد آخر غروب می‌پرسند چرا همچین شد؟

🔹عملکرد آقای رئیسی عملکرد آتش نشان هاست، دائم یک جا بحران پیش می آید و هجوم می آورند و سعی می کنند حلش کنند، تا ببینند کجا بحران جدید پیش آمد. با کوچک ترین تغییرات آب و هوایی تصمیمات دم دستی می گیریم.»

🔹مصباحی مقدم:«درست یا نادرست طبق خبری که شنیده ام بخشی از ارز در اختیار شرکت های دولتی به بازار آزاد نشت می کند؛ اگر واقعیت دارد شما را به خدا جلویش را بگیرید!»

🔹ابریشمی اقتصاددان:«وضعیت کشور در شرایط خاصی است، باید مواظب باشیم مثبت اندیشی از یادمان نرود.»

🔹محمدی، معاون اسبق وزارت اقتصاد:«[برای فرار مالیاتی]می گویند از این پوز نکشید بروید از ای تی ام روبه‌رویی پول بیاورید، این را چگونه می توانیم تحمل کنیم، به پزشک زورمان نمی رسد، به وکیل نمی رسد ، به فروشنده کت و شلوار که باید زورمان برسد.»

دیدگاهتان را بنویسید