دهمین دوره جشنواره ورزشی شرکت تام ایران خودرو با حضور ورزشکاران و علاقه مندان رشته های مختلف در سالن اختصاصی این مجموعه برگزار و تیم های برتر مشخص شدند.
ورزش در ایران خودرو و شرکت های تحت پوشش برغم همه فراز و نشیب ها حرکتی مستمر داشته و متولیان آن با تمام توان در جهت حفظ سلامت و شور و شادی کارکنان تلاش می کنند، مسابقه های داخلی بر خلاف رقابت های باشگاهی با کمترین هزینه انجام می شود، کُل مخارج یک دوره بازی های داخلی و جوایز آن به اندازه نصف قرارداد یک بازیکن باشگاهی در لیگ های برتر والیبال یا فوتبال نیست ولی اثرات مثبت آن در راندمان کار و حس مسؤولیت افراد کاملأ محسوس و مشهود است بنابراین می طلبد ورزش در خانواده صنعت بیش از پیش جدی گرفته شود.
به هر شکل در والیبال که شب نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت آقا امام زمان، حضرت
مهدی( عج) استارت آن زده شد و با استقبال دوستداران والیبال مواجه بود تیم اداری متشکل از اسماعیل حسنی، بهمن امینی، سعید کارگر، محمد میرزافلاحی، سلیمان گبرلو، فرشید پورهادی، اقبال عبادی و داریوش خسرو نژاد به قهرمانی رسید با این توضیح که چند بازیکن سرحال و آماده نیز در دیگر تیم های والیبال شرکت تام مثل محسن جلالی، مهدی سعیدی، نوید عاجلو، محسن رحمتی، کمال آسایش و چند نفر دیگر درخشش داشتند.
در برگزاری هرچه بهتر این بازی‌ها هم اسماعیل محمددوست، اردلان جعفرزاده، حسین خسرویی، اصغر کریمی موحد، هادی نیکوییان و عباس عربی نقش داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید