مرتضی زبردست

کارهای اداری، اجرایی با حس مسوولیت و نظارت مستمر به نتیجه رسیده مسأله اشتغال، سودآوری و نهایتأ شرایط اقتصادی کشور را بهبود می بخشد.
فرهاد واحدی، مدیر برنامه ریزی و کنترل پروژه های شرکت تام ایران خودرو ضمن بیان این مطلب در گفت و گو با سایت چند ثانیه گفت: لازمه بهبود ساختار اجتماعی با مساعی دست اندرکاران و ذی نفعان جامعه به نتیجه می رسد، وقتی برنامه ها تنظیم و کارها وارد فاز اجرایی می شود مدیریت، هماهنگی و تلاش فردی به کمک موفقیت گروهی می آید.
وی افزود: خوش بختانه حرکت تعدادی از مجموعه های کاری کشورمان روند رو به جلو داشته و بسیاری از مشکلات را مرتفع کرده است، این که عده ای لاینقطع آیه یأس خوانده و مشکلات را بولد کنند مسأله ای حل و مشکلی برطرف نخواهد شد ضمن این که نقد هم دانش خاص خودش را می طلبد و هر کس نمی تواند با کم ترین میزان دانش فنی و تخصصی در باره هر موضوعی اظهار نظر کند.
مهندس واحدی در بخش دیگری از صحبت هایش به پروژه های در حال اجرای شرکت تام پرداخته و می گوید: سال امید بخشی را پیش روی داریم چرا که همکاران ما در اصفهان، کرمان، خوزستان و دو، سه استان دیگر کشورمان کارهای قابل توجهی را استارت زده و امیدواری ها برای پیشرفت شرکت را مضاعف کرده اند.
مدیر ورزشی شرکت تام ایران خودرو در خاتمه صحبت هایش گریزی هم به توان مندی های ورزشی پرسنل این مجموعه زده و با اشاره به برگزاری کم عیب و نقص مسابقه های ورزشی سال گذشته از اردلان جعفرزاده، رئیس بخش فناوری اطلاعات ( IT ) تام به نیکی یاد کرده و تصریح کرد: میدان دادن به جوان های انرژیک و کاربلد در هر زمینه ای متضمن موفقیت است و مشاهده کردیم با مساعدت مدیریت ارشد شرکت تام و مشخصا حمایت های مهندس میرزافلاحی، معاون منابع انسانی، سال گذشته در بخش ورزش هم گام های بلندی برداشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید