معین‌الدین سعیدی:
🔹آقای لاریجانی اگر بنا دارد بعد از یک مدتی بی‌خبری و ورشکستگی سیاسی، خود را مطرح کند، راهکارهای بهتری وجود دارد و درست نبود که ایشان بیاید و تعابیری این‌چنینی را بیان کند. به هر حال اگر آقای لاریجانی نمی‌خواهد به آرامش فضای آن‌جا کمک کند، حداقل التهاب را بیشتر نکند. رهبری هم گفتند هرکسی بخواهد تفرقه بین اهل تسنن و تشیع ایجاد کند، نه سنی است، نه شیعه.

🔹مردمان استان سیستان و بلوچستان که ترکیبی از برادران سنی و شیعه هستند، در طول تاریخ به بهترین شکل و به صورت مسالمت‌آمیز در کنار هم، زندگی کردند. به تعبیر مقام معظم رهبری، مردمان سیستان و بلوچستان، مرزداران غیور نظام هستند.

🔹حال در چنین شرایطی، آقای لاریجانی بر چه اساسی مسجد مکی که متعلق به مردم است و به هیچ فرد خاصی تعلق ندارد را به عنوان مسجد ضرار معرفی می‌کند و حرف از تخریب آن به میان می‌آورد. باز هم می‌گویم این رویکرد اخیر ایشان، نشان از عمق ناآگاهی دارد و با توجه به سوابقی که آقای لاریجانی داشته و همچنین روابطش با سفارتخانه‌های خارجی، امیدوارم که او در دام استعمار پیر، کشور انگلیس نیفتد و آن تعبیری که آقا دارند راجع به سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی، شامل حال آقای لاریجانی نشود

دیدگاهتان را بنویسید