نمایندگان به دنبال استیضاح وزیر بهداشت نیستند/حاشیه‌سازی در آستانه موج هشتم کرونا بازی با جان مردم است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: نباید وزارت بهداشت را در برهه آغاز موج هشتم کرونا درگیر حواشی کرد، این به صلاح مردم نیست و می‌توان گفت بازی با جان مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا، سلمان اسحاقی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: آماری که در خصوص امضاهای استیضاح وزیر بهداشت به آن اشاره شده است، مربوط به ماه‌ها پیش بوده که شخص درخواست کننده ، حضوری امضاءها را جمع کرده و نباید به آن استناد کرد. 

 نماینده قائنات گفت : به دلیل توفیقات وزیر بهداشت در حوزه ملی، نقش آفرینی در دیپلماسی سلامت (سفر به عراق)، پای کار آوردن سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور اداری استخدامی، صمت و اقتصاد برای ارتقای نظام سلامت، قطعا تعداد امضا کنندگان استیضاح کم شده است.

وی گفت: بنابراین نباید وزارت بهداشت را در برهه آغاز موج هشتم کرونا درگیر حواشی کرد، این به صلاح مردم نیست و می‌توان گفت بازی با جان مردم است.
[

اسحاقی با تاکید بر اهمیت حفاظت از جان و سلامت مردم با توجه به فرهنگ، اقتصاد و معیشت افزود: سلامت مردم دغدغه رهبری معظم و مردم است و می‌توان گفت وزیر بهداشت دولت سیزدهم که روزهای اول خدمتش با تعطیلی مراکز عمومی ، کسب وکار، دانشگاه‌ها و مدارس ، نمازجمعه ها و… با بیش از روزانه ۷۰۰ فوتی مواجه بود، در ماه‌های نخست با گشوده شدن همه آن مراکز توانست میزان فوتی‌ها را به صفر برساند. بنابراین مجلس مردمی و انقلابی به دنبال تقویت چنین وزیری است.

دیدگاهتان را بنویسید