جواد نکونام پس از برتری چهار بر صفر استقلال مقابل نساجی در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: در دربی چه ببرید و چه ببازید، بازی بعدی همیشه سخت است، به همین دلیل نیاز به ریکاوری روحی و بدنی داشتیم. برای این کار تیم را دو روز زودتر به اردو بردم و از مدیریت تشکر می‌کنم شرایطی فراهم کرد تیم در آرامش کارش را انجام دهد.

وی افزود: تیم ما در شروع نیمه اول خوب بازی نکرد و نساجی خوب بازی را پیش برد اما می‌دانستیم آنها با توجه به نوع فوتبالی که بازی می‌کنند سعی به انجام بازی مالکانه دارند. اجازه این کار را دادیم و در شرایطی که خوب بازی نکردیم نیمه اول را یک بر صفر تمام کردیم. بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم خوب نبودیم.

نکونام تصریح کرد: در نیمه دوم، بازی را کنترل کردیم و نتیجه را 4 بر صفر پیش بردیم، هر چند می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. از بازیکنان تشکر کردم که توانستیم به شکل دلخواه برسیم. از هواداران تشکر ویژه می‌کنم که امروز سنگ تمام گذاشتند و انرژی آنها باعث می‌شد تیم راحت‌تر رو به جلو حرکت کند و واقعاً ممنون‌دار آنها هستیم. امیدوارم تا پایان لیگ سربلندشان کنیم و بتوانیم گوشه‌ای از سختی‌های آنها را جبران کنیم.

سرمربی استقلال در رابطه با پیروزی‌های صددرصد در دیدارهای خانگی گفت: باید هر بازی برای بردن تلاش کنیم. شرایط بازی در خانه و بیرون فرق می‌کند. نساجی در شروع بازی خوب کرد و یکی از بهترین بازی‌های آنها بود. نساجی کیفیت خوبی را به نمایش گذاشت و تیم زهرداری نشان داد. بازیکنان‌شان پاس‌های ریزی به هم می‌داند و ما را تحت فشار گذاشتند. به اینکه در خانه بازی می‌کنیم فکر نخواهیم کرد و هر بازی باید برای بردن به میدان برویم.

دیدگاهتان را بنویسید