جواد نکونام در مورد دیده شدن تصویر خودش در میان بزرگان تاریخ باشگاه اوساسونا، در طرحی که این باشگاه به مناسبت ۱۰۳ سالگی اوساسونا منتشر کرد، خاطرنشان کرد: اینکه یک ایرانی توانست در این شرایط قرار بگیرد و در اروپا بازی کند، افتخاری برای کشور ماست. همه بازیکنانی که خارج از ایران و در کشورهای اروپای بازی می‌کنند، برای من و کشورم باعث افتخار است. از اینکه در میان بزرگان باشگاه اوساسونا بودم، خوشحال هستم.
سرمربی استقلال با بیان اینکه اینگونه نیست که همه تیم‌ها در اروپا برای قهرمانی بجنگند، تصریح کرد: در اروپا برنامه هر تیمی مشخص است. وقتی تیمی به دنبال بقا به لیگ است و به آن هدف می‌رسد، بقیه دیدارها برای آن تیم اهمیت ندارد. خوشحال هستم که سال‌ها در تیم اوساسونا بازی کردم. از آنها بابت حضور چندین ساله در این باشگاه و بازی‌هایی که در لالیگا داشتم، تشکر می‌کنم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه گفته نکونام بهترین لژیونر تاریخ فوتبال ایران است، عنوان کرد: او لطف داشت که چنین صحبتی کرده است. هر کسی نظری دارد، اما بازیکنان بزرگی در تاریخ فوتبال ایران داشتیم که لژیونر بوده‌اند و اگر از آنها نام ببرم، شاید یکی دو نفر از یادم برود. همچنین برخی از آنها مانند طارمی، جهانبخش و آزمون در فوتبال اروپا بازی می‌کنند.

نکونام با بیان اینکه علی دایی در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و همیشه در ذهن ماست، اظهار داشت: بازیکنان بزرگی هستند و خواهند بود. بازیکنان بزرگ زیادی در فوتبال ایران بوده‌اند و هستند که همه آنها جایگاه و کیفیت بالاتری نسبت به من دارند.

دیدگاهتان را بنویسید