آمانوف در یک بازی تدارکاتی بدون اطلاع استقلال با پیراهن نفتچی تاشکند به عنوان بازیکن تستی بازی کرد! اسناد مربوط به تخلف آشکار آمانوف جمع آوری شده و در صورت دفاع درست وکلای استقلال در فیفا، این بازیکن محرومیت سنگینی را تجربه خواهد کرد.

در پی پیام خداحافظی آمانوف با هوادادان استقلال، این باشگاه اعلام کرد که از هافبک ازبکستانی پیشین خود شکایت خواهد کرد.

ب این بازیکن بنجل و بی‌کیفیت نسبت به لیگ ایران که توسط مصطفی آجورلو با قراردادی ارزی جذب شده بود، در تابستان فرصت ترک استقلال را داشت اما با آمدن ساپینتو ، بازهم روی ماندن اصرار کرد.

او در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی هم یک جای لیست استقلالی‌ها را پر کرد و حاضر به فسخ نشد تا بازیکن همیشه سکونشینی باشد که فقط تمرین می‌کند!

به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال؛ عزیزبک آمانوف در فصل اخیر نقل و انتقالات زمستانی در لیست سرمربی تیم جهت انتقال به تیمی دیگر قرار داشت و با وجود اعلام و علاقه خودش به حضور در تیمی که فرصت بیشتری برای حضور در میادین داشته باشد و موافقت سرمربی محترم، حاضر به توافق با باشگاه استقلال نشد.

آمانوف پس از نقل و‌ انتقالات نیم فصل و در حالی که طبق گفته خود با تغییر عقیده، پذیرفته بود تا پایان فصل در استقلال بماند، بدون هیچ‌گونه اطلاع قبلی و به طور ناگهانی ایران را ترک کرد.

باشگاه استقلال نیز جهت پیگیری حقوق خود، این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کند.

چندی پیش دراتفاقی نادر، آمانوف در یک بازی تدارکاتی بدون اطلاع استقلال با پیراهن نفتچی تاشکند به عنوان بازیکن تستی بازی کرد! اسناد مربوط به تخلف آشکار آمانوف جمع آوری شده و در صورت دفاع درست وکلای استقلال در فیفا، این بازیکن محرومیت سنگینی را تجربه خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید