رستوران و کافی‌شاپ هتل پارسه در طبقه منفی یک، ظرفیتی بیش از ۱۳۰ نفر را برای مهمانان خود دارد. رستوران پارسه به افتخار انواع غذاهای ایرانی و سنتی را در محیطی گرم و دلپذیر تهیه و ارائه می‌کند. برای صرف صبحانه، ناهار یا شام، اینجا مکانی مناسب است. به علاوه، کافی‌ شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی را ارائه می‌دهد، از جمله نوشیدنی‌های گرم، سرد و چای همراه با دسرهای شیرین که نمی‌توانید از تجربه‌ آن‌ها دست بردارید.

وقتی حرف از سفر مطمئن و اقتصادی می‌شود، اسم چند هتل زیر ۵۰ تومان مشهد به میان می‌آید. به نظر شما اقامت در مشهد با قیمت کمتر از 100 هزار تومان واقعیت دارد یا شایعه‌ای بیشتر نیست؟ اگر واقعا این مجموعه‌ها وجود داشته باشند، آن‌ها را انتخاب می‌کنید یا به دنبال هتل‌های ارزان با امکانات بهتری هستید؟ «ارزان‌ترین هتل‌های مشهد با قیمت باورنکردنی» موضوعی است که در ادامه می‌خوانید.

آگهی‌های رزرو هتل زیر ۵۰ تومان مشهد تا حدودی غیر واقعی است، چرا که در روزهای عادی، قیمت رزرو اتاق در اطراف حرم از 330 هزار تومان شروع می‌شود. براساس تجربه واقعی مسافران، هتل‌ها در روزهای نزدیک به شهادت امام رضا افزایش قیمت دارند. پس بهتر است دو تا سه هفته قبل از شروع سفرتان با پشتیبانی سایت تورگردان به شماره 02147626262 تماس بگیرید و با تخفیف رزرو کنید.

اگر اصفهانی هستید و قصد سفر به مشهد را دارید، در صفحه ارزانترین تور مشهد از اصفهان لیستی از تورهای ارزان مشهد را فراهم کردیم. با بررسی این صفحه می‌توانید تور مورد نظرتان را انتخاب و رزرو کنید.

برای مقایسه هتل‌های خوب و ارزان، آن‌ها را در یکی از دو گروه بدون وعده غذایی و فولبرد (با صبحانه، ناهار و شام) قرار دادیم تا گزینه‌های متنوع‌تری برای سفرتان داشته باشید.
هتل ارزان با ۳ وعده غذا در مشهد

هتل زیر ۵۰ تومان مشهد یک اصطلاح و در واقع، یک کلمه افسانه‌ای و اغراق آمیز است. زمانی که آژانس‌های گردشگری بخواهند هتل آپارتمان‌های بسیار ارزان را به مسافران و زائران معرفی کنند، از این اصطلاح استفاده می‌کنند تا به قیمت‌ها حساس شوید! اگر مبدا سفر شما تبریز است و تمایل دارید تا هزینه‌های سفر به مشهد را کمتر کنید، حتما به صفحه تور مشهد از تبریز سر بزنید.

هتل‌های فولبرد با سه وعده غذایی برای سفر اقتصادی، گزینه‌های مناسبی اند. زیرا تنها با پرداخت قیمت رزرو اتاق می‌توانید از هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام هم استفاده کنید. چندین هتل ارزان مشهد با غذا که در ادامه معرفی شده، صرفا براساس نرخ پایین اتاق‌های دونفره بوده و بهتر است برای انتخاب هتل‌های مشهد نزدیک حرم با غذا ارزان به سایت تورگردان مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید