روزنامه همشهری نوشت: درست است که مردم هیچ‌گاه به ضدانقلاب روی خوش نشان نمی‌دهند، ولی این بدان معنا نیست که با نارضایتی از حکمرانی هم همین‌گونه سر می‌کنند.
هشدار روزنامه اصولگرا؛ مردم به ضدانقلاب روی خوش نشان نمی‌دهند اما با نارضایتی از حکمرانی هم همینگونه سر نمی‌کنند
اعتمادآنلاین |

روزنامه همشهری با تاکید بر لزوم اصلاحات ساختاری هشدار داد درست است که مردم به ضدانقلاب روی خوش نشان نمی‌دهند اما با نارضایتی از حکمرانی هم همینگونه سر نمی‌کنند.

به گزارش همشهری، جمع‌بندی درون‌سیستمی ما اما از همه این تحولات چه شد؟! «اپوزیسیون جمهوری اسلامی هیچ‌گاه متحد نمی‌شود!» بنابراین ما با همین شیوه فعلی مسیر خود را ادامه می‌دهیم؛ درحالی‌که اساسا صورت مسئله ناظر به «ناکارآمدی‌ها و نارسایی‌ها» بوده است و هر قدر با دست مگس‌ها را پراکنده کنیم، اما فکری به حال درمان زخم نکنیم، باز با دسته مگس‌های دیگری طرف خواهیم بود! اینکه اپوزیسیون به اجماع نمی‌رسد، دلیل نمی‌شود که ما برای حل مشکلات‌مان ایده نویی نداشته باشیم، مسیرمان را درست نکنیم و به فکر اصلاحات ساختاری و اساسی در نرم‌افزار و سخت‌افزار حکمرانی‌مان نباشیم!

این روزنامه در پایان هشدار داد: درست است که مردم هیچ‌گاه به ضدانقلاب روی خوش نشان نمی‌دهند، ولی این بدان معنا نیست که با نارضایتی از حکمرانی هم همین‌گونه سر می‌کنند؛ آنها اتفاقا بعد از این اتفاقات و عدم‌همراهی‌شان با ضدانقلاب، توقع دارند اصلاحات صورت بگیرد و وضعیت‌شان بهتر شود!

دیدگاهتان را بنویسید