مرتضی زبردست

پرسپولیس تیم الدحیل را در دوحه با حضور تماشاگران قطری شکست داد و سه امتیاز شیرین خارج از خانه کسب کرد.
مرتضی فنونی زاده، مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان این موضوع گفت: در شبی که شاگردان یحیی گل محمدی همگی خوب بودند علیشاه عالی بود.
وی افزود: بازیکنان پرسپولیس که لیگ امسال را بدون تماشاگر و در زمینی خراب و ناهموار انجام دادند در زمین مناسب ورزشگاه عبدالله بن خلیفه نمایشی تحسین برانگیز داشتند.
ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان در ادامه صحبت هایش با اشاره به این که تیم متمول الدحیل خیلی شانس آورد که تنها با گل شکست خورد تصریح کرد: ما می توانستیم با اختلاف چند گل تیم مدعی قطری را شکست دهیم چون آن ها هیچ خطر جدی روی دروازه تیم ما نداشتند.
مربی بین المللی فوتبال کشورمان با اشاره به نتیجه دیدار دو تیم پرسپولیس و النصر عربستان در زمین خراب و بدون تماشاگر ورزشگاه آزادی نیز یادآور شد: قطعآ قهرمان لیگ برتر باشگاههای کشورمان اگر از حضور تماشاگران مشتاق خود محروم نبود و روی زمین چمن سالم و بدون چاله و چوله بازی می کرد نتیجه دیگری ثبت می شد و ما بازنده تیم النصر نبودیم ولی با این حال هم بنده به موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت های قهرمانی باشگاه‌های آسیا خوش بین هستم.
پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان صحبت هایش تأکید کرد پرسپولیس حتمآ به یک مهاجم حرفه ای در کلاس لوکادیا نیاز دارد و ایکاش کادر فنی این تیم در دیدارهای قبلی میدان بیش تری به امید عالیشاه می داد، او امشب یک فوق ستاره بود و هر بلایی خواست سر مدافعان تیم میزان در آورد.

دیدگاهتان را بنویسید