ترجمه : رحیم رحیم زاده
مربی قهرمان المپیک که به مدیر ورزشی تبدیل شده است، دانش و تخصص خود را به برنامه ریزی استراتژیک FIVB خواهد آورنوشته شده در وب سایت FIVB

مربی مشهور والیبال و مدیر ورزشی، هیو مک کاچئون، به عنوان مشاور ارشد به FIVB می پیوندد، جایی که از رهبری ارشد FIVB در تضمین رشد جهانی این ورزش از طریق دانش و تجربه گسترده خود در داخل و خارج از زمین حمایت خواهد کرد.
مک کاچئون، اصالتاً نیوزلندی است، کار خود را در والیبال به عنوان یک بازیکن آغاز کرد و سپس به مربیگری در سطح بالا رفت و در آنجا به موفقیت های چشمگیری دست یافت. از همه مهمتر، او تیم ملی والیبال مردان ایالات متحده را در بازی های المپیک ۲۰۰۸ پکن به مدال طلا رساند و سپس تیم ملی زنان ایالات متحده را دربازی های المپیک ۲۰۱۲ در لندن به مدال نقره هدایت کرد.

در دهه گذشته مک کاچئون به حرفه مربیگری موفق خود در مسابقات NCAA در دانشگاه مینه سوتا ادامه داده است. مک کاچئون همچنین در توسعه ورزش خارج از مربیگری، هم در نقش فعلی خود به عنوان دستیار مدیر دو و میدانی در دانشگاه مینه سوتا و هم در والیبال بین المللی به عنوان رئیس کمیسیون فنی و مربیگری FIVB، مشارکت قابل توجهی داشته است.
پیشینه تحصیلی مک کاچون نیز به همان اندازه چشمگیر است. او دارای دو مدرک کارشناسی ارشد است اولی در مدیریت بازرگانی و دومی کارشناسی ارشد در علوم ورزشی است. این دیدگاه آکادمیک و تجاری برای او درک جامعی از ورزش و مدیریت در بالاترین سطح فراهم می کند.
من مفتخر و هیجان زده هستم که در این نقش مشاور ارشد به FIVB ملحق می شوم. من برای حمایت از رهبری FIVB در شکل دادن به آینده ورزش ما و تضمین رشد و توسعه مداوم آن در سراسر جهان کار خواهم کرد. این یک فرصت فوق العاده برای من است تا به تیم کاریFIVB بپیوندم و به شیوه ای جدید به ورزشی که دوست دارم کمک کنم.»
هیو یک رهبر قابل احترام در خانواده جهانی والیبال است و یک مکمل عالی برای تیم FIVB است. تجربه او در والیبال و مدیریت ورزش و همچنین هوش تجاری او به شدت برای فعالیت های روزمره ما مفید خواهد بود. هیو با همکاری با تیم های ملی زنان و مردان ایالات متحده، به طور مستقیم شاهد بود که ورزش ما چقدر عالی است و چقدر پتانسیل دارد. او با در نظر گرفتن این موضوع به تیم کمک خواهد کرد. فابیو آزودو، مدیر کل FIVB، افزود: همه ما بسیار هیجان زده هستیم که با هیو همکاری کنیم و همچنان به برنامه ریزی و کار برای بهبود ورزش خود ادامه می دهیم

دیدگاهتان را بنویسید