مهدی حاجی‌وند دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در حوزه سهام عدالت گفت: پیشنهاد می‌شود سهام دولت در شرکت‌های بورسی به مشمولان جدید اختصاص یابد.
مهدی حاجی‌وند در خصوص جاماندگان سهام عدالت اظهار داشت:از سال ۸۵ تا سال ۹۴، تقریبا به ۵۰ میلیون نفر سهام عدالت داده شد، به این شرط که طی ۱۰ سال امکان فروش سهام خودشان را ندارند و از محل سود این سهام، اقساط آن پرداخت شود. در این راستا نیز چند سالی است که دارندگان سهام عدالت در حال دریافت سود سالیانه سهام خود هستند.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت افزود: در سال‌های گذشته بحث اختصاص سهام عدالت به جاماندگان و یا سهامداران جدید مطرح شده و اعضایی که تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند و بخشی از ایثارگران قرار است سهام عدالت دریافت کنند که به گفته وزیر اقتصاد، این دسته از مشمولان حدود ۵ میلیون نفر را شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: البته در یکی دو سال گذشته نیز این بحث مطرح شده بود که گویا منابع در نظر گرفته شد تکافوی اینکه به ۵ میلیون نفر، هر کدام ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت بدهیم، نمی‌داد. البته به تازگی بر اساس اعلام وزیر اقتصاد نامه‌نگاری‌هایی در این زمینه انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید