🔹بر اساس برخی شنیده‌ها، شماری از راهنمایان بناهای تاریخی تحت نظر اداره میراث فرهنگی کاشان،صبح امروز یکشنبه در اعتراض به برخورد شگفت‌آور و دور از آداب انسانی و مدیریتیِ رییس اداره میراث فرهنگی کاشان با یک راهنما در «باغ جهانی فین» از ارائه خدمات به گردشگران خودداری کردند.

🔹گفته می‌شود اعتراض و واکنش راهنمایان بناهای تاریخیِ تحت نظر اداره میراث فرهنگی کاشان، به برخورد چکشی رییس این اداره بعلت حضور یک خانم کم‌حجاب در جمع شنوندگان توضیحات یکی از راهنمایان باغ فین کاشان بوده است،برخورد عجیبی که روز گذشته رخ داد تا بر اساس شنیده‌ها راهنمایان بناهای تاریخی تحت نظر اداره میراث فرهنگی کاشان تا عذرخواهی عامل آن برخورد، حاضر به ارائه خدمت به گردشگران نباشند.

🔹در تشریح رفتار عجیب و حیرت‌آور احمد دانایی‌نیا (رییس اداره میراث فرهنگی کاشان) با آن راهنما گفته شده که وی در واکنش به حضور یک خانم گردشگر کم حجاب در جمع مخاطبان توضیحات آن راهنما، در میان حیرت و تعجب انبوه گردشگران ضمن گرفتن کارت آویز مشخصات وی با برخوردی تند و خشن، حکم به اخراج راهنما از باغ فین کاشان می دهد!

🔹مدل عجیب و غریب و دور از آداب مدیریتیِ دانایی‌نیا، عصر و شامگاه شنبه در میان فعالان گردشگری کاشان بدون واکنش نبود و نسبت به رفتار خشونت‌بار رییس اداره میراث فرهنگی کاشان با یک راهنمای گردشگری که با جذب و گزینش از سوی اداره میراث فرهنگی به‌صورت افتخاری و از روی علاقه در باغ فین کاشان مشغول خدمت رسانی‌ست، اعتراضات گسترده‌ای به ویژه در گروه‌های مجازی گردشگری شهرستان صورت گرفت.

🔹رفتار عجیب وغریب و شگفت‌آور رییس اداره میراث فرهنگی کاشان با یک راهنما در حالی‌ست که راهنمای گردشگری از جهت قانونی، عرفی، حرفه‌ای و عقلانی وظیفه‌ای در باب تذکر به گردشگر در مورد پوشش وی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید