بخش مهمی از این رخداد‌ها از نارضایتی نیرو‌های انسانی نشات می‌گیرد

وزیر سابق ارتباطات:

🔹شرکت‌ها باید مسئولیت پذیر باشند و بدانند که داده‌های مشتریان به عنوان یک ثروت بزرگ ابتدا برای خودشان محسوب می‌شود، جدا از اینکه باید به مشتری احترام بگذارند طبعا باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند و سرمایه گذاری بیشتر بر موضوع امنیتی داشته باشند. اتفاقات رخ داده در مدت اخیر و زنجیره عدم وجود امنیت در این زیرساخت‌ها نشان می‌دهد که امنیت در این حوزه وجود ندارد. البته معتقدم که بخش مهمی از این رخداد‌ها از نارضایتی نیرو‌های انسانی نشات می‌گیرد؛ حال خطای عمدی و یا سهوی باعث می‌شود که این رخداد‌ها ایجاد شود و باید یک نگاه کامل و جامع در زمینه امنیت وجود داشته باشد وگرنه در ابتدا ارزش‌های خود را از دست می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید