برادر حاج احمد متوسلیان گفت: برخی اظهارات در رسانه‌ها بدون سند و مدرک و بدون بررسی مطرح می‌شود، اما بدانید آسیب‌های این اظهارات به جامعه و خانواده ما و مخصوصا مادر ما خیلی جدی است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به بهترین شکل و با بررسی و دقت کافی و لازم باشد.
واکنش برادر حاج احمد متوسلیان به اظهارات مطرح شده در مورد سرنوشت برادرش

امیر متوسلیان برادر حاج احمد متوسلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص اظهارات مطرح شده طی روزهای اخیر در مورد سرنوشت برادر خود عنوان کرد: چند روز پیش همشیره تماس گرفتند که از دفتر سردار سلامی تماس گرفته‌اند برای دیدار نوروزی با مادر و گفتند که هماهنگ می‌کنیم. بعد هم ساعت 15 روز جمعه تماس گرفتند که ما در حال آمدن به منزل مادر هستیم.

وی افزود: مادر به دلیل آنکه بر اثر کهولت سن شنوایی‌شان تقلیل پیدا کرده معمولا این دیدارها را نمی‌پذیرند ما هم نمی‌پذیریم اما به هر حال سردار سلامی به عنوان فرمانده سپاه تشریف آوردند در منزل هم همشیره و مادر بودند. در این دیدار هم جویای احوال مادر بودند و در حین صحبت‌هایشان هم گویا یک بار از واژه شهید با پسوند جاویدالاثر استفاده کردند و دیگر صحبت دیگری نبود. اما فردا صبح آن روز دوستان با من تماس گرفتند و من دیدم دائم برای من پیام تسلیت و تبریک می‌فرستند. یک عده شهادت را تبریک و یک عده تسلیت می‌گفتند.

متوسلیان یادآور شد: من تهران نبودم، پیگیر موضوع شدم و دیدم که می‌گویند بعد از دیدار سردار سلامی گفته شده مراسم تشییع پیکیر این شهیدان قرار است در سالروز اسارت این عزیزان یعنی 14 تیر صورت بگیرد. این اتفاق سالیان پیش وقتی پدر ما در قید حیات بودند رخ داد و از حاج آقا آزمایش دی ان ای گرفتند دلیلش هم این بود که سمیر جعجع در دادگاهی قرار گرفته بود که یکی از پرونده‌های آن مربوط به 4 دیپلمات ایرانی بود همان موقع او اعلام کرده بود من این افراد را به محض دستگیری شهید کردم و در فلان نقطه آنها را خاک کردم. دی ان ای را که گرفتند با اجساد آن مکان تطابق دادند و متوجه شدند که هیچ کدام از این 4 دیپلمات نیستند و این فرضیه منتفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید