روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در روز خبرنگار نوشت: آقای رئیسی! گفتید شما از هیچ رسانه ای شکایت نکرده اید اما این نصف واقعیت است
واکنش روزنامه جمهوری اسلامی به اظهارات اخیر ابراهیم رئیسی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، این روزنامه در ادامه نوشت: این، سخن درستی است که آقای رئیسی در دو سال اول ریاست ‌جمهوری خود از هیچ رسانه‌ای شکایت نکرده است، ولی این فقط نیمی از واقعیت است و ایکاش نیم‌ دیگر واقعیت را هم ایشان می‌گفتند.

دولت، فقط رئیس‌ جمهور نیست، تمام وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی و سازمان‌ها و شوراهای تابع با زیرمجموعه قوه مجریه هم اجزاء دولت به حساب می‌آیند. بنابراین، اگر مرام آقای رئیسی اینست که از هیچ رسانه‌ای شکایت نکند باید به تمام دستگاه‌های وابسته به دولت دستور بدهد نقد رسانه‌ها را تحمل کنند و به رعایت حقوق اصحاب رسانه پای‌بندی نشان بدهند.

علاوه بر اینکه در دو سال اول ریاست‌ جمهوری آقای رئیسی دستگاه‌های دولتی شکایت‌های زیادی از رسانه‌ها کرده‌اند، مزاحمت‌های این دستگاه‌ها برای رسانه‌ها فقط شکایت نیست بلکه به شکل‌های مختلف جریان دارد. قطع کردن آگهی‌های دولتی، تذکرهای کتبی با بهانه‌های واهی، ایجاد محدودیت‌های عجیب و غریب و… برای اصحاب رسانه از جمله اقداماتی هستند که این دستگاه‌ها در انجام آنها مهارت زیادی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید