سردار سلامی گفت: حتی رحم نکردن به جوانان و نوجوانان معصوم ما در مدارس، یک زنجیره کامل از تمام مخاطرات، توطئه‌ها و تهدیدات در حد ممکن آن یعنی دشمن با تمام قدرت به صحنه آمده است. اما، هرچه عمل می‌کند، کمتر نتیجه می‌گیرد و از اهداف خود دورتر می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با تمام قدرت به صحنه آمده است. اما، هرچه عمل می‌کند، کمتر نتیجه می‌گیرد و از اهداف خود دور تر می شود.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز (پنجشنبه ۱۸ اسفندماه) در دهمین آیین الحاق تجهیزات تخصصی و دفاعی (شناوری) به نیروی دریایی سپاه، گفت: خداوند بزرگ را صمیمانه سپاسگزاریم که برای دهمین بار در این چهار سال متوالی این فرصت و امکان و قدرت و تعالی اقتدار را به مجموعه دفاعی کشور و خصوصاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی دریایی عزیز، فداکار وفادار و مقتدر سپاه عنایت فرمود تا زنجیره قدرت دفاعی و تهاجمی نیروی دریایی سپاه بر اساس اهداف راهبردی انقلاب اسلامی یک تکامل و تکوین قابل توجهی را تجربه کند.

وی افزود: ما در عرصه انباشتگی همزمان تهدیدات و مخاطرات در جهان امروز به سر می بریم. این واقعیت که همه آرایش ممکن سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی، رسانه ای، اطلاعاتی و عملیات روانی دشمن در حداکثر ظرفیت ممکن برای مواجهه با امواج در حال پیشروی انقلاب اسلامی با هم در یک نقطه تمرکز شکل گرفته‌اند و در حال عمل هستند، یک واقعیت واضح و آشکار است.

دیدگاهتان را بنویسید