🔹فرهیختگان درباره اطلاعیه مدیران استقلال درباره مصاحبه با یک شاهد عینی که اطلاعات مهمی «در خصوص فرآیند جذب مهاجم آرژانتینی آبی‌ها و همچنین فشار عجیب به او در حین برگزاری بازی‌ها برای کم‌کردن مدت قرارداد» داده، نوشت:

🔹باید از نویسندگان این بیانیه که مثل همیشه در «عصبانیت» تصمیم می‌گیرند، تشکر کرد! چون نشان دادند جوابی برای دو «ادعای اصلی» مصاحبه‌شونده درباره ورود فردی به نام «سینا» به مذاکرات آن هم با اسم جعلی، و همچین فشار به بلانکو برای کم‌کردن مدت قرارداد آن هم در اوج رقابت‌های لیگ، ندارند. در سراسر متن حتی یک کلمه درباره ۳۰ هزار دلاری که آن فرد از بازیکن گرفته صحبتی نشده، چون گویا پاسخی وجود ندارد.

🔹مدیران استقلال و مخصوصاً نویسنده این بیانیه بهتر از هر کسی می‌دانند، معنای دستان خالی آنها در مقابل ادعاهای مدیر برنامه‌های ایرانی بلانکو برای هواداران و مجموعه وزارت ورزش چیست

🔹اگر با تعابیر و توصیفاتی که بیانیه نویس جناب مدیر، اشتباهات بزرگ و غیرقابل بخشش مدیران استقلال جبران می‌شود، آنها مجازند روزی یکبار در رسانه رسمی باشگاه عصبانیت خودشان را تخلیه کنند! ولی متأسفانه سنجش صداقت و تدبیر مدیران باشگاه با میزان «فحش‌های بیانیه‌» انجام نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید