جیب مردم را خالی نکنید، خالی‌بندی علیه «فرهیختگان» ایرادی ندارد

روزنامه فرهیختگان درباره‌ تکذیبیه وزارت ارتباطات درباره بسته‌های اينترنت نوشت:

🔹 واقعا آقای خرامید، چه چیزی را تکذیب می‌کنید؟ اینکه این بسته‌ها در لیست ارائه شده بودند یا نبودند؟ کدام را تکذیب کرده‌اید؟ یا اینکه در چند روز گذشته حذف شده‌اند و می‌گویید حذف نشده‌اند؟

🔹هر بار که گزارشی از وضعیت اینترنت، گرانی و حذف بسته‌ها منتشر کرده‌ایم، شما جلودار دفاع از حقوق اپراتورها شده‌اید؟ چرا کلی‌گویی می‌کنید؟ به چشم‌های خودتان هم اعتماد ندارید؟ بسته‌هایی که بوده و حالا نیست. اسم این شعبده بازی چه می‌تواند باشد؟

🔹 اگر گزارش‌های ما از وضعیت اینترنت، گرانی، حذف بسته‌‌ها و فیلترینگ دروغ است؛ پیشنهاد می‌دهیم که از اپلیکیشن محبوب‌تان ویراستی خارج شوید و سری به پارک، مسجد، دانشگاه، بازار و… بزنید تا ببینید اظهارات مردم، موافق گفته‌‌های شماست یا گزارش‌های ما.

🔹وقتی از گرانی بسته‌های اینترنت می‌گوییم، روی ٣۴ درصد پافشاری می‌کنید و اصرار دارید که این گرانی برای بهبود کیفیت زیرساخت‌هاست اما فعلا خبری از بهبود وضعیت سرعت اینترنت نیست و باید تا ۶ ماه بعد منتظر بمانیم.

🔹 حالا که مردم از حذف بسته‌های پرحجم گزارش داده‌اند و خلف‌وعده کرده‌اید، همچنان اصرار دارید که رسانه را دروغگو معرفی کنید و از بسترهای داخلی استفاده می‌کنید تا صدای منتقدان‌تان را نشنوید و فقط تایید بگیرید.

🔹حالا شما بگویید اگر این بسته‌ها حذف نشده‌اند پس از کدام بستر امکان خریداری‌شان وجود دارد و مردم چگونه می‌توانند آنها را خریداری کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید