واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیاردی با تشبیه خودش به گواردیولا و مورینیو

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به جریمه سنگین سازمان لیگ واکنش نشان داد.

ب عبدالله ویسی، سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی‌ها روزهای حساسی را طی می‌کنند و ما باید تمرکز بسیار بالایی داشته باشیم. سه امتیازها بسیار حساس و مهم هستند و البته نباختن مهمتر است. ما با این شعار و تمرکز بازی می‌کنیم که در وهله اول تا سوم ۳ امتیاز مسابقات را کسب کنیم و بعد هم برای تک امتیاز، زیرا همین تک امتیازها ممکن است ما را در جدول نگه دارد و به آینده امیدوار باشیم.

وی ادامه داد: با تمام وجود مقابل تیم گردن کلفت تراکتور بازی می‌کنیم و معتقدیم تراکتور همیشه تراکتور است و اهمیت موضوع را می‌دانیم. تمرکز خوبی داریم و انتظار داریم هواداران از ما حمایت کنند زیرا روزهای حساسی را پشت سر می‌گذرانیم. کمک کردن این نیست که روی سکو فریاد بزنیم که فلان بازیکن تعویض و فلان بازیکن جایگزین او شود. آن‌ها باید حتی اگر بازیکن یا مربی اشتباه می‌کند، حمایت کنند تا در آینده از بابت دو تیم ماندن دو تیم خوزستانی در جدول خوشحال باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره درباره فراخوانده شدن به کمیته انضباطی و جریمه ۲ میلیارد تومانی از سوی سازمان لیگ در شرایطی که این جریمه مالی را به اشتباه به ریال خوانده بود، گفت: من هفته گذشته صحبتی داشتم که به برخی از دوستان که برای من قابل احترام هستند، برخورد و شنیدم فدراسیون ۲ میلیارد ریال من را جریمه کرده است، زیرا خواسته بودم که بازی‌ها را رصد کنند. خب رصد نکنید و ۱۰۰ میلیون تومان دیگر هم من را جریمه کنید. مگر من چه گفتم فقط خواستم بازی‌ها را رصد کنند. گواردیولا و مورینیو هم این را می‌گویند اما هنوز به کمیته انضباطی نرفته‌ام برای من حکم بستند.

او در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع مشکوک نیست؟ گفت: نمی‌دانم. من سال گذشته همین موقع با آقای ربیعی تماس گرفتم و به او بابت برد تیمش مقابل کرمان تبریک گفتم و به او گفتم ممنون که جوانمردانه بازی کردید. اکنون هم در این فصل به موقع با او تماس می‌گیرم و می‌گویم ممنون که جوانمردانه بازی کردید. چرا باید صحبت‌های من به برخی از دوستان بر بخورد؟ من فقط خواستم مسابقات رصد شود. مگر من گفتم دزدی کرده‌اید؟ باز هم می‌گویم بیایید و رصد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید