مشخص نیست الیاس حضرتی مدیرمسئول اعتماد با انتشار مصاحبه‌ حجاریان به دنبال چه چیزی است؟ از او پرسید آیا با چنین مصاحبه‌هایی دنبال ضربه زدن به اندک اعتبار اصلاحات و پایگاه اجتماعی آن است؟ در حالی که او بارها در جلسات با رئیس جمهور، برای وی و دولت مستقر آرزوی توفیق کرده است!
واکنش یک اصولگرا به مواضع حجاریان در مصاحبه با روزنامه اعتما

ایرنا – روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای با بیان اینکه سعید حجاریان در جدیدترین موضع‌گیری خود جمهوری اسلامی را نماینده یک اسلام شاذ دانسته است، گفت: در قالب این جمله و ادبیات به اندیشه‌های امام (ره) و رئیس جمهور منتخب ملت توهین شده و در واقع رأی میلیون‌ها نفر به سخره گرفته شده است.

عبدالله گنجی با اشاره به مصاحبه اخیر سعید حجاریان از تئوری‌پردازان جریان اصلاحات با روزنامه اعتماد و توهین به رئیس جمهور در این گفت‌وگو، اظهار داشت: من وقتی محتوای این مصاحبه را دیدم، اول از مدیرمسئول روزنامه اعتماد تعجب کردم که اجازه انتشار چنین مطالبی را داده است. و هنگام مطالعه متن مصاحبه‌ از منظر جهت‌گیری محتوایی آن متوجه می‌شویم که در مسیر انقلاب اسلامی به تجدیدنظرطلبی رسیده و حرف جدیدی هم نیست. در واقع آقای حجاریان حدود ۲۴ سال است که مدل‌های جدیدی را به‌جای جمهوری اسلامی معرفی کرده که خبرنگار اعتماد در همین مصاحبه آنها را یادآوری کرده است؛ مشروطه‌خواهی، جمهوری‌خواهی، دموکراسی‌خواهی و ….

دیدگاهتان را بنویسید