مرتضی زبردست

هوا گرگ و میش نه، متمایل به تاریکی است مدیران شرکت تام ایران خودرو یکی، یکی سر قرار حاضر می شوند، حرکت اولیه یا همان تمرین هوازی با پیاده روی استارت می خورد، قبل از طلوع آفتاب پارک پردیسان خلوت تر از هفته های قبل است اما با روشن شدن هوا این مجموعه ورزشی، تفریحی، شکل باشگاهی به خود گرفته و در نقاط مختلف آن ورزش کاران رشته های مختلف اعم از بانوان و آقایان در حال تمرین های متنوع ورزشی هستند.
تیم تام نیز پس از چند کیلومتر پیاده روی در ضلع شمال غربی پارک، کارهای توپی را با زدن رویایی آغاز می کند، بدن ها که کاملأ گرم شد بازی هندبال عرق دوستان را در آورده و تایم استراحت یک دقیقه ای ضربان قلب را کاهش می دهد، مرحله بعدی با شتاب بیش تر ادامه می یابد، یکی، دو بار جریمه شنا به بهانه های مختلف اعمال می شود تا شرایط برای تمرین فشرده فوتبال فراهم شود.
کار با توپ سوای مزایای متعدد، این خاصیت را هم دارد که اکثرأ در جاذبه های آن غرق شده و صدای اعتراض کسی به دلیل فشارهای ناشی از آن به گوش نمی رسد.
و پلن پایانی ۱۱۰ حرکت کمر با یادی از مولای متقیان، امیر مؤمنان، حضرت علی علیه السلام است که معمولآ حُسن ختام برنامه های ورزشی کارکنان شرکت تام می باشد.
ریکاوری و بازگشت به حالت اولیه با مباحث ورزشی و گرفتن عکس های یادگاری که اخیرأ در خصوص عکاس های آن کنایه هایی مطرح بوده دنبال می شود سعی کردیم در جهت رفع شبهه نسبت به عکاس ها تجدید نظر کرده و از افراد مسن تر برای انجام این کار در سایت چند ثانیه استفاده کنیم که تصویر مطلب روز پنج شنبه نهم آذر ماه جاری دست پخت گروه جدید است و توضیح مختصر این که اغلب دوستان خواهان تکرار برنامه های ورزشی پنج شنبه ها در باملند کنار دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارس هستند ولی چرای این خواسته بر بنده نگارنده مشخص نیست.
و اما صرف صبحانه که به همّت مرد مورد احترام اکثریت به اتفاق پرسنل فهیم شرکت تام ترتیب داده می شود خستگی دو ساعت تمرین را به فراموشی سپرده و دعای خیر همکاران را بدرقه راه عباس آقای عربی، این ورزش کار ساعی و صمیمی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید