هوای سرد و آسمان تیره صبح روز پنج شنبه سوم اسفند ماه، ورزش صبحگاهی تامی های ایران خودرو را تحت تاثیر قرار داد.
خیلی ها خواب خوش زمستانی را به پیاده روی و نرم دوی دور دریاچه ترجیح دادند، ریزش ورزشی های تهران با افزایش مهاجران افغانی داستان جدیدی است که امیدواریم مسائل سال های گذشته را در پی نداشته باشد.
پناهندگی اتباع بیگانه و پذیرش آنان در کشورهای همسایه وظیفه انسانی همه دولت ها و ملت هاست مشروط به این که آمد و رفت ها کنترل شده و هویت مهاجران مشخص باشد، اغلب افغانی های مهاجر به کشورمان افرادی کاری و بدون مشکل هستند اما عده ای عصبی و خلاف کار نیز بین آنان وجود داشته و دارند که اگر به حال خود رها شوند با توجه به افزایش این مهاجران فراتر از گذشته مشکل ساز خواهند شد.
و اما عطف به توضیحات فوق، این هفته گروه ورزشی شرکت تام ایران خودرو یک عکاس افغانی که مشغول فیلم برداری و گرفتن عکس از نقاط مختلف باملند بود را هم شناسایی و کشف کرد، او که خیلی آرام و سر به زیر کارش را انجام می داد برای ما نقش عکاس ویژه را ایفا کرد تا هم شائبه جلسات گذشته را برطرف کند و هم تازگی آن، جای تکرار را گرفته و تجربه ای بر تجربیات گذشته افزوده شود.
و پِلن پایانی طبق روال معمول، جناب عباس عربی که در چند رشته ورزشی نیز فعالیت گسسته داشته، سوای همراهی با گروه، بساط صبحانه بعد از تمرین را هم فراهم کرد تا صحبت های حاشیه ای و خنده و شادی یک صبح روز تعطیل کامل شود.

دیدگاهتان را بنویسید