حکایت یازدهمین روز پاییز سال ۹۴ برای مطبوعات ورزشی کاملا متفاوت با گذشته بود. روزی که هیچ‌کس به رقابت فکر نمی‌کرد بلکه همه به خاطر از دست رفتن کاپیتان پرسپولیس، با یک تیتر مشترک این اتفاق تلخ را به جامعه فوتبال تسلیت گفتند.
صبح روز نهم مهر ماه سال ۹۴ ناگهان خبر آمد که هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس به خاطر ایست قلبی جان به جان‌آفرین تسلیم کرده و مسافر آسمان شده است! دقایقی پس از وقوع این اتفاق، بازیکنان پرسپولیس با چشمانی اشکبار مقابل بیمارستانی که نوروزی آخرین نفس‌هایش را کشیده بود، تجمع کردند و گروهی از هواداران استقلال هم با پیراهن مشکی خودشان را برای همدردی به آن‌جا رسانده بودند.

مراسم تشییع کاپیتان فقید پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شد و او طبق وصیتش به روستای کپورچال در استان مازندران برده شد تا در آن‌جا دفن شود.

روزنامه‌های ورزشی یازدهم مهر سال ۱۳۹۴ در یک اقدام مشترک دقیقا مانند بازیکنان استقلال و پرسپولیس، با همدیگر متحد شدند و در اقدامی بی‌سابقه با تیتر مشترک «۲۴ ابدی» خاطره کاپیتان فقید پرسپولیس را گرامی داشتند. در مراسم تشییع نوروزی، پرویز مظلومی،مربیان و بازیکنان استقلال هم حاضر بودند.

دیدگاهتان را بنویسید