بوترابی نماینده نجف آباد گفت: ۵۷ نماینده که برخی از آنها برای خودشان نگرفته اند و برخی برای اقوام، دوستان و آشنایان گرفته اند. برخی برای امامان جمعه یا فرماندارشان گرفته اند و از این جهت این نمایندگان بی گناه هستند … پنج نماینده هم‌به نام خودشان خودرو گرفته اند … اسامی نمایندگانی که خودرو دریافت کرده اند دست خود هیات رئیسه و هیات نظارت است.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: اینکه هیات رییسه رد کرد درست نیست چراکه این خودرو که رانت است به نمایندگان داده شده است.او ادامه داد: ۵۷ نماینده که برخی از آنها برای خودشان نگرفته اند و برخی برای اقوام، دوستان و آشنایان گرفته اند. برخی برای امامان جمعه یا فرماندارشان گرفته اند و از این جهت این نمایندگان بی گناه هستند. در واقع امام جمعه گفته من ماشین ندارم و برای وی گرفته است البته پنج نماینده هم‌به نام خودشان خودرو گرفته اند.ابوترابی خاطر نشان کرد: در ابتدای دوره دنا پلاس دادند که اتفاقا من هم گرفتم که بعدا هم ۵۷ نفر علاوه بر دنا پلاس خودروها شاسی بلند نیز گرفتند.

ابوترابی افزود: دولت قبل هم از این خودروها به نماینده ها داد و به اوایل این دولت رسید ولی در دولت قبل اقداماتش شروع شد ثبت نام شده است و کارهایش انجام شده است مقداری هم در اوایل این دولت خودرو به نمایندگان داده شده یعنی قبل از اینکه دولت شکل بگیرد و دوام و قوام پیدا کند اتفاق افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید