🔹دختر جوان نامزدش را تا سرحد مرگ کتک زد و او را از پنجره طبقه چهارم به پایین پرت کرد.

🔹رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل آغاز شد. بدین صورت که پیکر خونین و نیمه‌جان پسر جوانی به نام پیام از سوی چند مرد به بیمارستانی در شهریار منتقل شد.

🔹آثار ضرب و جرح روی سر و صورت پیام نمایان و او بیهوش بود که به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

🔹یکی از مردانی که او را به بیمارستان منتقل کرده بود، گفت: چند ماه قبل پیام و دختر جوانی به نام رعنا آپارتمانی را در ساختمان ما اجاره کردند. آنها می‌گفتند تا مدتی بعد جشن عروسی‌شان را برگزار می‌کنند. اما در مدتی که در این آپارتمان ساکن بودند، مدام با هم درگیری داشتند تا اینکه امروز بار دیگر صدای درگیری آنها را شنیدیم. این درگیری ادامه داشت تا اینکه صدای وحشتناکی به گوشمان رسید و متوجه شدیم پیام از پنجره به پایین سقوط کرده است که ما نیز او را به بیمارستان رساندیم.

🔹با افشای این ماجرا رعنا بازداشت شد و گفت: مدتی قبل با پیام آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و گفت تصمیم به ازدواج دارد. ما با هم نامزد کردیم و قرار بود بزودی جشن ازدواجمان را برگزار کنیم. من هم جهیزیه‌ام را خریدم و به خانه پیام بردم. اما درگیری‌های من و پیام شروع شد و در آخرین درگیری او مرا از خانه بیرون کرد و دیگر اجازه نداد وارد خانه بشوم.

🔹دختر جوان ادامه داد: من که کینه او را به دل گرفته بودم چند روز بعد همراه خواهرم و یک مرد جوان به نام امین به خانه پیام رفتیم. ما او را کتک زدیم تا اجازه دهد وسایل را با خودمان ببریم اما او یکباره خودش را از پنجره به بیرون پرتاب کرد. ما هم وسایل خانه را جمع کردیم و به خانه پدرم بردیم

دیدگاهتان را بنویسید