مرتضی زبردست

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار یکی از بهترین بازی های دو تیم در طول رقابت های فصل جاری لیگ برتر باشگاه های کشور بود.
مرتضی فنونی زاده، ملی پوش سابق فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب گفت: مسعود شجاعی نه تنها در دوران بازی بلکه به عنوان سرمربی هم شخصیت ورزشی خود را به عنوان انسانی متین و با اخلاق بروز داد.
وی افزود: مسابقه دو تیم تهرانی می توانست بیش از ۸ گل داشته باشد که کم دقتی مهاجمان پرسپولیس و درخشش علیرضا بیرانوند مانع مسابقه ای پُرگل شد.
مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس کنار تعریف از بازیکنان دو تیم اشاره ای هم به آسیب پذیری خط دفاع پرسپولیس داشت و اظهار امیدواری کرد کاد فنی تیم مورد علاقه اش با نگاه دوباره به نوار فیلم این بازی ناهماهنگی خط دفاعی را برطرف کنند.
پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به چمن بسیار خوب ورزشگاه اکباتان یادآور شد: یکی از نیازهای مبرم فوتبال ما در تهران و شهرستان ها زمین های استاندارد و چمن های مرغوب برای تمرین و مسابقه است که متأسفانه از این نظر در مضیقه هستیم.
مربی بین‌المللی فوتبال کشورمان در خاتمه صحبت هایش به نکته مهم دیگری نیز پرداخت و گفت: تمام سعی و کوشش مسوولان فدراسیون فوتبال باید در جهت تجهیز ورزشگاه‌ها و بالا بردن تعداد تماشاگران باشد تا از این راه هم فوتبالی درآمدزا و هم عامل تفریح سالم علاقه مندان این رشته باشیم بازی بدون تماشاگر شور و هیجان لازم را نداشته و دوستداران فوتبال را متفرق می کند، امیدواریم شرایطی فراهم شود تا دولتمردان کشورمان نگاه مهربان تری به ورزش داشته باشند و سرمایه های ورزش در میادین مختلف خصوصآ فوتبال حضور بیش تر و بهتری داشته و با تشویق های خود به ارتقاء کیفیت این رشته کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید