نوشابه استقلال و پرسپولیس، آدامس و پفک و سیمکارت و کارت بانکی با نام این دو باشگاه از دو دهه پیش عرضه شد اما پس از مدتی جمع شده و امروز اثری از آنها نیست.

در اقدامی عجیب، اسپانسر پرسپولیس یک کنسرو تن ماهی را با لوگوی این باشگاه بسته بندی کرده و روانه بازار کرده است.
گرچه این مدل از درآمدزایی در فوتبال حرفه‌ای دنیا مرسوم نیست و حامیان مالی مستقیما وارد بهره‌برداری از برند باشگاه محبوب تحت حمایت خود روی محصولات نمی‌شوند اما شرکت طبیعت این کار را کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید