مرتضی زبردست

تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل تماشاگران خود از هر حیث خوب و روبه جلو بازی کرد و اگر پنالتی اول بازی هم گُل می شد تیم استقلال تاجیکستان برنده این دیدار نبود.
حمید درخشان، ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب گفت: خوش بختانه شاگردان یحیی گل محمدی به هماهنگی لازم رسیده و غیبت چند مصدوم تیم نیز در کار گروهی خللی ایجاد نمی کند.
وی افزود: نماینده فوتبال تاجیکستان و دیگر تیم های شوروی سابق، فوتبال فیزیکی متکی به قدرت بدنی را دنبال می کنند ولی بچه های ما با استفاده از تکنیک خود و گردش درست توپ در نقاط مختلف زمین حربه تاجیک ها را خنثی کردند.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد داوری این بازی نیز تصریح کرد: قضاوت تیم داوری در مجموع قابل قبول بود با این توضیح که مراجعه به وی، ای، آر ( var ) قدری طولانی بود و تا رسیدن به شرایط قضاوت های فوتبال باشگاههای اروپا خیلی فاصله داریم اما در هر صورت حق هیچ یک از تیم های میزبان و میهمان ضایع نشد.
درخشان در خاتمه صحبت هایش با سایت چند ثانیه با اشاره به آمادگی و هماهنگی بازیکنان تیم پرسپولیس یادآور شد: قطعآ این پرسپولیس در بازی برگشت برابر النصر عربستان بهتر از دیدار رفت خواهد بود و امیدواریم بازیکنان ما خصوصآ ملی پوشان فوتبال کشورمان با رعایت اخلاق، سوای کسب پیروزی، شخصیت ورزشی خود را نیز فراموش نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید