مرتضی زبردست

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سه تساوی غیر منتظره به اصفهان رفته بود که جبران مافات کرده و با کسب پیروزی مقابل میزبان خود به شرایط عادی باز گردد ولی ترکیب اشتباه و تعویض های غیر منطقی یحیی گل محمدی به اضافه بازی خوب و حساب شده تیم سپاهان اصفهان باعث نا امیدی هواداران بهترین تیم تیم فوتبال کشورمان شد.
مرتضی فنونی زاده که به شدت از نحوه بازی تیم مورد علاقه خود عصبی و ناراحت بود با این مقدمه به عنوان یک طرفدار، نه فوتبالیست قدیمی و ملی پوش این رشته صحبت هایش را شروع کرد و گفت: بنده از آقای گل محمدی چند پرسش دارم که امیدوارم پاسخ آن ها را صریح و شفاف بیان کنند.
چرا مربیانی مانند محمد ربیعی، مجتبی حسینی، مهدی تارتار و امثال این عزیزان که با بودجه ای به مراتب کمتر از شما و بدون ملی پوشان شاخص بازی ها را انجام می دهند هیچ گاه از کمبودها و مشکلات تیم خود سخن نگفته و مقابل رقبا بدون حرف و حدیث جانانه تلاش می کنند؟
چرا تیم ملوان بندرانزلی که با هدایت مازیار زارع سال گذشته در همین اصفهان تیم سپاهان را متوقف و عامل قهرمانی تیم پرسپولیس شد و امسال هم با مهدی تارتار در انزلی پرسپولیس را متوقف و در اصفهان نیز همین سپاهان را شکست داد این همه از زمین و زمان ایراد نمی گیرند؟
هفته هاست برای بسیاری از کارکشته های فوتبال که بهترین سال های عمر شان را در این رشته سپری کرده اند این پرسش مطرح است که چرا ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس تا این حد متغیر است؟
چرا بازیکن نا آماده ای به نام شهاب زاهدی در چند مسابقه مکرر بازی می کند و روزی که هتریک کرده و به آمادگی نسبی رسیده بیرون از ترکیب قرار می گیرد؟
چرا بازیکن خارجی ضعیفی مانند نبیل باهویی در خط حمله هجومی ترین تیم تاریخ فوتبال کشورمان قرار می گیرد؟
چرا از بازیکن آماده و اثر گذاری مثل امید عالیشاه استفاده درست و بهینه نمی شود و چراهای دیگری که پاسخ آن ها به عهده شخص سرمربی تیم است، اگر قرار باشد در شرایط اقتصادی امروز جامعه نصف بازیکنان مطرح کشور اعم از تهرانی و شهرستانی و چند بازیکن خوب خارجی مورد نظر سرمربی جذب تیم شوند بودجه ای بالغ بر پانصد میلیارد تومان هم جواب این خواسته ها را نمی دهد ضمن این که کسب قهرمانی با برآورده شدن این توقعات کار دشواری نیست، بنده ظرف هم چند هفته اخیر بارها از اطرافیان شنیده ام که پیمانه آقا یحیی در تیم فوتبال پرسپولیس پُر شده که امیدوارم با تجدیدنظر در روش خود، عکس آن را ثابت کنند

دیدگاهتان را بنویسید