🔹پرونده عامل جنایت در خانه وحشت با تایید حکم اعدامش به اتهام تجاوز  برای اجرا به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد.

🔹 راز فعالیت مجرمانه سعید، پانزدهم آذر ۱۴۰۰ همزمان با نجات دو دختر جوان محبوس شده در خانه وی و کشف جسد دختر دیگری که در کمد خانه او قرار داشت، فاش شد.

🔹این متهم با جعل عنوان پلیس، دختران و زنان فراری و معتاد را که در حوالی ترمینال یا راه‌آهن تهران بی‌خانه بودند، فریب داده و به خانه‌اش منتقل می‌کرد و بعد از حبس، مورد آزارو اذیت قرارداده و باعث مرگ یکی از آنها شده بود.

🔹پرونده سعید در دو بخش مورد رسیدگی قرارگرفت که در ارتباط با قتل دختر جوان او در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد و هنوز رأی صادر نشده است.

🔹اما بخش دیگر پرونده که مربوط به اتهام تجاوز و آزار و اذیت دختران بود در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی و برای سعید حکم اعدام صادر شد.

🔹قاضی امین کرمانی نژاد، سرپرست اجرای احکام دادسرای جنایی تهران در این باره گفت: با تایید رأی حکم اعدام این متهم از سوی قضات شعبه ۴٨ دیوان عالی کشور، پرونده دیروز به شعبه اول اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد.

دیدگاهتان را بنویسید