🔹کسب‌وکارهایی که در پلتفرم‌های مارکت‌ پِلیس‌ فعالیت می‌کنند در مقایسه با کسب‌وکارهای آفلاین یا حضوری، هزینه‌های کمتری را برای فروش کالا متحمل می‌شوند و می‌توانند آنها را با قیمتی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه‌تر به خریداران عرضه کنند.

🔹از طرفی حضور فروشندگان و کسب‌وکارهای متعدد در مارکت پلیس‌ها، بازار رقابتی شدیدی را ایجاد می‌کند که در آن هر فروشنده‌ای به دنبال کسب بیشترین میزان فروش است.مارکت‌ پِلیس‌هایی که خود را به یک حوزه یا کالایی خاص محدود نکرده‌اند دارای تنوع کالای بالایی هستند .

🔹همین خاطر کاربران پلتفرم‌هایی همچون دیجی‌کالا و پیندو می‌توانند در این بازارهای آنلاین، طیف گسترده‌ای از محصولات، خدمات و صنایع را مشاهده و خریداری کنند. از کالاهای دیجیتال گرفته تا محصولات صنایع دستی و بومی و حتی خدمات متنوع آموزشی و… در این پلتفرم‌ها خرید و فروش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید