انتقاد تند رسانه سازمان تبلیغات به نمایش خانگی:

🔹از دهه هشتاد انگار این نصفه و نیمه تمام کردن سریال‌ها باب شد، از «قهوه تلخ» و «قلب یخی» شروع شد که به دلیل نام کارگردان معروف و تعدد بازیگران مشهوری که در سریال‌ها بازی می‌کردند پرونده‌ای برای آنها باز نشد

🔹اما این دو سه سال اخیر تقریبا برخی سریال‌ها ناتمام ماندند و ذره‌ای هزینه و انرژی مخاطب برایشان اهمیت نداشت و تنها جیب مردم را خالی کردند.

🔹 سریال‌هایی که اخیرا نیمه رها شدند را از «قبله عالم» بگیرید تا «نوبت لیلی»، «گیسو»، «مردم معمولی»، «جزیره» تا «کلیله و دمنه» که داستانی بی‌پایان داشتند و معلوم نشد سرنوشت‌شان به کجا ختم شده است.

🔹روش ساخت این سریال‌ها به این‌گونه است که چند بازیگر مشهور و کارگردانانی که اسم و رسم دارند را با تبلیغات گسترده همه‌گیر میکنند تا مردم اشتراک این پلتفرم‌ها را خریداری کنند اما با چند قسمت سریال‌سازی و نمایش آن، سریال را ناتمام می‌کنند.

🔹اگر همان اوایل سریالی دچار نقص فنی می‌شد و انتشار آن هفته‌ای به تاخیر می‌افتد واکنش مسئولان و مدیران این پلتفرم‌ها قابل قبول بود یا اگر برای سریالی مشکلی ایجاد می‌شد که از ادامه دادن آن معذور بودند توضیحاتی را به مخاطبان ارائه می‌دادند اما در حال حاضر با این وضعیت فعلی نه تنها توضیحی نمی‌دهند بلکه بی‌وقفه به سریال‌ ساختن ادامه می‌دهند و کَک‌شان هم نمی‌گزد.

دیدگاهتان را بنویسید