بازی‌های آسیایی اینچئون در سال ۲۰۱۴ برای فوتبال ایران هم از نظر فنی و هم به لحاظ اخلاقی واقعا فاجعه بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، ۹ سال قبل دقیقا در همین روزها بود که رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ در شهر اینچئون کره جنوبی آغاز شد و تیم ملی امید کشورمان با هدایت نلو وینگادا پا به عرصه مسابقات مذکور گذاشت. رقابت‌هایی که برای فوتبال ما یک شکست تمام‌عیار بود و ملی‌پوشان امید با هدایت این پرتغالی حتی نتوانستند از گروه خودشان هم صعود کنند و خاطره تلخ بازی‌های آسیایی ۱۹۹۴ با استانکو پابلوکوویچ را دوباره زنده کردند.
[
البته تلخ‌تر از شکست فنی، اتفاقات حاشیه‌ای بود که در آن‌جا به وقوع پیوست. تیم امید مغلوب ویتنام شد و دقایقی پس از پایان این مسابقه، خبرنگاران حاضر در کره جنوبی و خبرگزاری‌های معتبر جهان این خبر را مخابره کردند که میان محسن مسلمان و آرش رضاوند، دو بازیکن سرشناس تیم امید که پیراهن پرسپولیس و استقلال را هم بر تن کرده‌اند، پس از پایان بازی با ویتنام درگیری لفظی پیش آمد و کار به تقابل فیزیکی هم می‌رفت کشیده شود که پلیس کره جنوبی دخالت کرد و اجازه وقوع چنین اتفاق تلخی را نداد.

اتفاقات تلخ به همین‌جا هم ختم نشد چون بر اساس گزارشی که روز ۲۶ شهریور سال ۱۳۹۳ در خبرورزشی منتشر شد، خبرگزاری رویترز و سایت اطلاع‌رسانی بازی‌های آسیایی مدعی شدند یکی از همراهان تیم ملی فوتبال امید در جریان گرفتن عکس یادگاری با یکی از بانوان حاضر در این مسابقات که به عنوان داوطلب در هیئت برگزاری حضور داشت، برخورد نامناسبی انجام داده و به همین خاطر با شکایت آن خانم به آزار جنسی متهم شده است! این‌طور که در خبرورزشی آن روز نوشتیم، فرد موردنظر به قید ضمانت آزاد شد ولی تا زمان برگزاری دادگاه اجازه ترک کره را نداشت

دیدگاهتان را بنویسید