مرتضی زبردست

مسابقه تیم های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس یکی از دیدارهای دیدنی این هفته فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور بود که با پیروزی قاطع سرخ های تهران مقابل میزبان آبادانی به پایان رسید.
حمید درخشان، ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب گفت: پرسپولیس هرگاه در دقایق اولیه بازی مقابل رقبای خود به برتری رسیده با خیالی آسوده تر توپ را به حرکت درآورده و چشم نواز و تماشاگر پسند کار کرده است.
وی افزود: یکی دیگر از برتری های پرسپولیس برابر نفت آبادان پاس کاری در زمین حریف بود که شیرازه تیم میزبان را به هم ریخت، رد و بدل کردن پاس های کوتاه در زمین خودی هر قدر هم که زیاد باشد عامل برتری تیم نمی شود و دیدیم پرسپولیس وقتی در قالب هجومی خود رفت و حملات متعددی روی دروازه تیم نفت داشت به نتیجه خوب و درخور توجه سه بر صفر رسید.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به ضعف تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد: فوتبال آبادان با این همه بازیکنان مستعد اگر به ثبات لازم برسد و هر فصل چندین مربی و سرمربی عوض نکند بدون شک این گونه شکست ها را تجربه نخواهد کرد، بازیکنان این تیم نمی توانند هر چند هفته یک بار با روش مربیان جدید منطبق شده و به کارایی کامل برسند.
پیشکسوت فوتبال کشورمان در خاتمه صحبت هایش به نکته مهم دیگری نیز اشاره کرد و گفت: خوش بختانه نیمکت تیم پرسپولیس هم تقویت شده و تعویض ها خللی در روند حرکت تیم ایجاد نمی کند حالا فقط غروز و لحظه ای غفلت می تواند پرسپولیس را از مسیر قهرمانی دور کند که امیدواریم کادر فنی و بازیکنان متوجه این شرایط حساس باشند.

دیدگاهتان را بنویسید