✍️ یادداشتی از محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا

از: مااصولگراها

به: رئیس معزز شورای انقلاب فرهنگی جناب آقای رئیسی

موضوع: نظارت صداوسیما بر شبکه نمایش خانگی

🔹مقرر کرده‌اید که نظارت بر شبکه نمایش‌خانگی را صداوسیما بر عهده گیرد.
تکلیف مالایطاق فرموده‌اید.

🔹اولا که صداوسیما رقیب شبکه نمایش خانگی است و قطعا در این زمینه همیشه و هرجا آن شبکه را قوی تر ببیند کمر به قتلش می بندد.

🔹دوم اینکه صداوسیمای گنده‌ای که سرو ته خودش را نمی تواند جمع کند، همین الان هم کارآمد نیست چه برسد به اینکه از پس چنین مسئولیتی برآید.

🔹سوم اینکه نظارت را قاعدتا به دستگاهی می سپارند که اشراف کامل و سواد کافی و توان لازم را داشته باشد. وفعلا به گواهی اهالی فرهنگ و هنر، این موجود را توانایی چنین نظارتی نیست.

🔹اگر آقایان شورای انقلاب فرهنگی می‌خواهند کار شایسته انجام دهند باید کل صداوسیما را هم بدهند به شبکه نمایش خانگی. در آن صورت خودش خرجش را در میآورد و بودجه بیت المال ضایع نمی شود. ضمنا اگر بخواهد در رقابت با شبکه نمایش خانگی موفق شود این سریالهای آبکی فعلی تبدیل به کارهای فاخر می شود و اگر نتوانست رقابت کند از میدان بیرون می رود و بودجه اش هم صرف کارهای خداپسندانه می شود.

🔹آقایان محترم شورای انقلاب فرهنگی نگران مدیران صداوسیما هم نباشند. آقایان جبلی و جلیلی می روند مجوز یک شبکه نمایش خانگی بنام جبلی_جلیلی_نت می‌گیرند و همین کارهای درخشان الان را آنجا نمایش می‌دهند. حتی می‌توانند هرچه دلشان خواست لاف بیایند که سریالهای ما مثلا ۹۶.۲ درصد بیننده دارد! آنجا کنتور دارد و مچ شأن را می گیرد و تعداد واقعی بیننده ها لو می رود.

ایام حال دادن به صداوسیما مستدام

دیدگاهتان را بنویسید