مرتضی کرمانی مقدم مهاجم اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با مشرق، درباره دیدار این تیم مقابل سپاهان در اصفهان اظهار داشت: «متاسفانه بازی خوبی را در دیدار حساس این هفته از پرسپولیس شاهد نبودیم که البته این‌ها همه دلیل دارد. پرسپولیس تیمی نیست که به این شکل بازی کند و اینگونه مقابل حریف دست بسته باشد». وی افزود:
، مرتضی کرمانی مقدم مهاجم اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با مشرق، درباره دیدار این تیم مقابل سپاهان در اصفهان اظهار داشت: «متاسفانه بازی خوبی را در دیدار حساس این هفته از پرسپولیس شاهد نبودیم که البته این‌ها همه دلیل دارد. پرسپولیس تیمی نیست که به این شکل بازی کند و اینگونه مقابل حریف دست بسته باشد».

وی افزود: «بازی در نیمه اول به طور کلی اصلاً خوب و دیدنی نبود به طور کلی نیمه اول جذابی را از دیدار بزرگ و حساس این دو تیم شاهد نبودیم اما در نیمه دوم تیم سپاهان تقریباً سوار بر بازی شد که این هم علت داشت».

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس اضافه کرد: «تیم سپاهان یک نیمکت قوی داشت که هر بازیکنی را بیرون می‌آورد و دیگری جای او می‌آمد شرایط بهتری برای این تیم رقم می‌خورد اما متاسفانه پرسپولیس چنین وضعیتی نداشت. دست یحیی گل‌محمدی خیلی خالی است او روی نیمکتش نفر ندارد».

دیدگاهتان را بنویسید