لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا ساعت 11 روز چهارشنبه 12 بهمن تمام فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل کنند.
پیش فروش انواع محصولات گروه خودروسازی سایپا، ویژه طرح عادی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از 13 بهمن ماه جاری آغاز می شود.

متقاضیان از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 13 بهمن در صورتی که مطابق فرآیند ذیل دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه برای خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت های این بخشنامه باشند، می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com ،پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافتکد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام کنند.
در این طرح فروش خودروهای ﺳﺎﻳﻨﺎ S ﺩﻭﮔﺎﻧﻪ ﺳﻮﺯ، ﻛﻮﻳﻴﻚ ﻣﺪﻝ GX، ﻛﻮﻳﻴﻚ R ﺍﺗﻮﻣﺎﺗﻴﻚ، کوییک R مدل GX عرضه خواهد شد.

هنوز سایپا اطلاعاتی را در مورد کوییک GX و کوییک آر GX اعلام نکرده اما به نظر می رسد این خودروها نمونه ارتقا یافته کوییک هستند که در نسخه های تک رنگ و دو رنگ تولید خواهند شد. ساینا S دوگانه سوز هم هنوز وارد بازار نشده و بناست تا در آینده نزدیک به بازار عرضه شود.

لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا ساعت 11 روز چهارشنبه 12 بهمن تمام فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل کنند.
جدول فروش به شرح زیر است:
پیش فروش محصولات سایپا ویژه بهمن با چندین محصول ارتقاء یافته (+جزئیات و جدول فروش)
همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت 9 صبح روز یک شنبه 16 بهمن به مدت 3 روز برای متقاضیان این طرح فراهم می باشد و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی باش

دیدگاهتان را بنویسید