🔹تپسی دیروز اعلام کرد که سرویس مدرسه این شرکت آغاز به کار کرده و به ۲۰٪ از دانش‌آموزان ثبت‌نامی سرویس داده است.

🔹هم‌زمان با شروع به کار سرویس مدرسه تپسی، میلاد منشی‌پور در گفتگو با فردای اقتصاد از حواشی و چالش‌های این سرویس می‌گوید.

🔹به گفته‌ی منشی‌پور، استقبال بسیار زیاد در هفته‌ آخر شهریور، عملی نشدن وعده‌های شهرداری برای اختصاص ناوگان به این سرویس و غیرقطعی بودن ساعات مدارس و تغییرات مکرر، بخشی از  چالش‌های راه‌اندازی این سرویس بوده است.

🔹منشی‌پور ضمن پذیرش اشکالات‌ این سرویس در ابتدای راه، از خدمت جدید تپسی به عنوان یک تحول در بخش سنتی سرویس مدرسه نام می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید