🔹ایرج محمدی، تهیه‌کننده سریال‌هایی چون «خانه پدری»، «بزنگاه»، «خانه به دوش» و «دردسرهای عظیم» در برنامه جام‌جم: من با چهل سال سابقه کار تازه باید خودم را برای مدیران جدید صداوسیما اثبات کنم! خب ترجیح می‌دهم با تلویزیون کار نکنم.

🔹اوایل حضور آقای جبلی و برهمانی در تلویزیون پیامی فرستادم و وقت ملاقات خواستم، جواب ندادند! فکر کردند دنبال کار هستم ولی می‌خواستم همین نکات را بگویم. اینکه درها را باز کنید به روی جوانان اما با نگاه به تمام سلایق و نه یک نوع سلیقه خاص! اینکه فیلمنامه پلمب شده به تهیه‌کننده بدهید و بگویید برو بساز که شدنی نیست!

🔹وقتی یک سلیقه‌ و نگاه یک بعدی در رسانه ملی وجود داشته باشد، من نمی توانم رضا عطاران را بیاورم چون سلیقه‌اش متفاوت است. شما سلیقه‌ها را کانالیزه می‌کنید خروجی نخواهید داشت. آیا سازمان صداوسیما الان سلیقه‌های متفاوت را تحمل می‌کند؟

مهدی فرجی، تهیه کننده سریال «نون.خ»:

🔹تلویزیون محافظه‌کار شده است، این محافظه‌کاری به شدت به تلویزیون آسیب زده است. تلویزیون باید خودش را از این روش نجات دهد. سریالی ساختم که ٨٨ درصد رضایت مخاطب داشته، مدیر صداوسیما پیام یک مخاطب در گروه هفتاد نفره تلگرامی را برای من می فرستد که این انتقاد را پاسخ دهید! یعنی رضایت مردم را نبینی و نظر یک نفر را ببینی این خیلی عجیب و آزاردهنده است.

دیدگاهتان را بنویسید