۷
محمد مومنی تا همین یک ماه قبل عضو هیئت مدیره و یکی از اعضای کمیته فنی استقلال بود اما حالا دیگر هیچ سمت رسمی در این باشگاه ندارد! البته مومنی هنوز هم خیلی چیزها در مورد استقلال می‌داند به همین خاطر پای صحبت او نشستیم.
[

کادر مدیریتی استقلال دستخوش تحولات جدی شد اما مشکلات این تیم نه تنها حل نشد بلکه اینطور که جواد نکونام می‌گوید قضیه خیلی حادتر شده است. چرا؟
قبلاً دوستان می‌گفتند الگوی تغییر باید یک روش باشد تا با روی کار آمدن نیروهای جدید مسئله به سرانجام برسد. این همه فشار آوردند و عوامل انسانی در باشگاه استقلال تغییر کردند اما آیا این تغییرات باعث تحول در استقلال شد؟ آیا باعث خارج شدن از بن‌بست شد؟ متاسفانه راه‌ها به بن‌بست رسید. این تغییرات عملاً کار خاصی نکرده است چون نیروهایی که در استقلال به کار گرفته شدند عامل تحول نیستند. این مسئله نشان می‌دهد ما در استراتژی رفتاری درست عمل نکردیم. در کمال احترام باید بگویم تغییرات استقلال هیچ خروجی نداشته است. به نظرم چیدمان مدیریتی، چالش بزرگ استقلال است.

به نظر شما در این وضعیت تکلیف نکونام چیست بماند یا برود؟
ی جواد نکونام در این شرایط بحرانی اعتبار خودش را دست گرفت و پای کار آمد تا استقلال را تحویل بگیرد. شما مطمئن باشید جواد به عنوان سرمربی قاطعانه همه تلاش خود را به کار خواهد بست اما نکته اینجاست که برای قهرمانی و موفقیت استقلال کار بسیار سختی پیش روی خود دارد چون جدا از همه مشکلات باشگاه، کسی نیست تا از حق نکونام دفاع کند. شما مطمئن باشید تشخیص هواداران استقلال در مورد شرایط این تیم از مدیران پشت میز نشین باشگاه بهتر و دقیق‌تر است.

دیدگاهتان را بنویسید