چند می‌گیری صیغه بشی؟/ پشت پرده کانال‌های ازدواج موقت
با ترس و عجله آیدی ساختگی را پاک و تمام مکالمات‌ام را پاک می‌کنم، اما ماجرا به همین سادگی تمام نمی‌شود! پیام‌های یکی بعد از دیگری از هر قشر و سن و شرایطی روی گوشی نمایان می‌شود. همه پیام‌ها را پاک و مسدود می‌کنم، اما بی‌فایده است!
«شما به کانال صیغه‌یابی و ازدواج موقت اضافه شدید…»
ساعت ۱۱ شب به‌محض آنلاین شدن در یکی از شبکه‌های مجازی، این پیام روی گوشی نمایان می‌شود «با سلام خدمت تمام عزیزان کانال کیس‌های جدید و زیبا شارژ شد برای معرفی اسم شهرتون یا محل سکونتون را اعلام کنید.» حس کنجکاوی باعث می‌شود سری به گروه بزنم و برخی از پیام‌ها را بخوانم.
تهران ملودی: خرید با اقساط ۲۴ ماه پیانو، گیتار، میکروفن و ادوات موسیقی

«هرکسی که دو نفر را معرفی کنه برای صیغه ۸۰ درصد تخفیف برای خودش محسوب میشه. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت فرم به آیدی مدیر گروه پیام بدید.»

«بسیاری از عزیزان در خصوص نحوه معرفی زوجه(خانم) به آن‌ها سؤال کرده‌اند. روش بسیار ساده است؛ اول: فرم عضویت پر می‌کنید، دوم: طبق درخواست شما با خانم هماهنگی می‌شود، سوم: حق معرفی پرداخت می‌کنید، چهارم خانم به شما معرفی می‌شود و صیغه عقد موقت جاری می‌شود. همراهان عزیز از آنجا که مؤسسه ازدواج ما رسمی است و در دو زمینه ازدواج دائم و موقت فعالیت می‌کند، از تمام کشور خانم‌ها جهت ازدواج درخواست داده‌اند. یعنی از تمام شهرها مورد وجود دارد، اما به دلیل کمبود وقت تمام کدها در کانال منتشر نمی‌شود. برای یافتن زوجه(خانم) در شهر مدنظر، نام شهر را به ادمین ارسال فرمایید. نکته: همه کیس‌های مؤسسه کارت بهداشت و سلامت دارند.»

بعد از چک کردن این اطلاعات نسبتاً کامل، نگاهی به لیست کیس‌های گروه می‌اندازم:

دیدگاهتان را بنویسید