مرتضی زبردست
بها دادن به پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی، نشان از شأن و شخصیت مدیران باشگاه ها و رؤسای فدراسیون ها دارد چرا که این بزرگان در سال های دور و نزدیک گذشته بارها پرچم مقدس کشورمان را در میادین مهم بین المللی به اهتزاز در آورده و زمانی که گرد پیری بر چهره شأن نشسته نباید منزوی و خانه نشین شوند.
اخیرأ تعدادی از بزرگان و ملی پوشان سابق والیبال کشورمان به همت حسین حسینی، مدیر، سرپرست، سرمربی و مربی تیم های متعدد ملی و باشگاه پیکان گرد هم آمده و کمیته پیشکسوتان والیبال را برای اولین بار پایه ریزی کرده اند.
حسینی در این ارتباط می گوید: قبلآ حداقل در ماه مبارک رمضان شاهد رقابت های منظم والیبال پیشکسوتان و دیدار کوتاه با این عزیزان بودیم ولی کم، کم همین سالی یک بار دورهمی هم کم رنگ شد تا این که ایده تشکیل کمیته پیشکسوتان والیبال شکل گرفت.
وی افزود: با موافقت و مساعدت رئيس و دبیر فدراسیون والیبال گام های اولیه برداشته شده و امیدواریم در ادامه راه نیز قدم های خیر بعدی منتج به رضایت خانواده بزرگ والیبال شود.
مدیر قدیمی و مردمی تیم های موفق والیبال پیکان در پیکارهای داخلی و خارجی در خاتمه صحبت هایش با سایت چند ثانیه ضمن عرض تسلیت به خانواده های محترم زنده یاد مینا فتحی و شادروان عباس اسماعیل زاده، برای این در گذشتگان طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال آرزو کرد.

دیدگاهتان را بنویسید