✍️ سید عبدالجواد موسوی

🔹حالا که مهاجرت از ایران به شکل فاجعه آمیزی دارد افزایش پیدا می کند و روزنامه رسالت از انگیزه مهاجرت در دانش آموزان دبستانی گزارش می دهد باید نمایشی ترتیب داد تا به دیگران بگویند نه تنها مهاجرتی در کار نیست بلکه خیل عظیمی از هم وطنانمان سودای بازگشت به ایران را در سر دارند.

🔹گواهی می خواهید؟چه گواهی بالاتر از این که خواننده محبوب بسیاری از ایرانیان جناب نصرالله معین که به معین معروف است قرار است به ایران برگردد و نه تنها قرار است برگردد بلکه ممکن است شرایط کنسرت گذاشتن برای ایشان نیز فراهم شود.

🔹فعلا دولت انقلابی بیش از هر وقت دیگری نیاز دارد تا برای چندصباحی هم که شده سرپوش بگذارد بر اوضاع وخیم وضع موجود.من و شما می دانیم بسیاری از هنرمندان در همین آب و خاک برای گرفتن مجوز انتشار کتاب و برپایی کنسرت و ساخت فیلم و اجرای تئاتر به هزار جور مصیبت می افتند اما دستگاه تبلیغاتی از بازگشت معین و احتمال اجرای کنسرت او خبر می دهد.

🔹حتی یک لحظه هم در خیال تصور کنید چنین اتفاقی رخ دهد آن وقت اصلا کسی جرئت دارد بگوید این دولت برای هنرمندان مانع تراشی می کند؟وصف العیش نصف العیش.فعلا آن قدر اوضاع وخیم است که می توان به همین فکر و خیال ها هم دلخوش بود تا چند صباح دیگر هم خدا بزرگ است.نمایشی دیگر و روز از نو و روزی از نو.

دیدگاهتان را بنویسید