اگر حاج موسایی در منهای 58 کیلو در گرندپری منچستر باشد و مدال برنز بگیرد و مهران برخورداری در منهای 80 کیلو نقره کسب کند حضور این دو هوگوپوش در المپیک پاریس قطعی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌می شود
، فینال مسابقات گرندپری تکواندو در حالی طی روزهای 11 و 12 آذرماه به میزبانی کشور انگلیس و در شهر منچستر برگزار خواهد شد که تیم ملی تکواندوی ایران قرار است با ترکیب 5 تکواندوکار در فینال این مسابقات حضور پیدا کند.

مهدی حاج موسایی، مهران برخورداری و ابوالفضل زندی در بخش مردان، مبینا نعمت زاده و ناهید کیانی در بخش دختران قرار است در فینال رقابت‌های گرندپری حضور پیدا کنند، اما تاکنون تا این لحظه هنوز روادیدی برای حضور ملی پوشان ایرانی در فینال مسابقات گرندپری از سوی کشور انگلستان صادر نشده است.

عدم صدور روادید ملی پوشان ایرانی ما را یاد بدقولی های کشور انگلستان می اندازد، چرا که سیاست های چندگانه انگلیسی ها برای چندمین بار است که به تکواندو ایران در مسیر افتخارآفرینی آسیب جدی وارد کرده است.

هنوز خانواده بزرگ تکواندو فراموش نکرده است که سال گذشته نیز تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در فینال مسابقات گرندپری منچستر با وسواس های عجیب و بی دلیل کشور انگلستان روبرو شد و در نهایت هوگوپوشان ایرانی فرصت حضور در فینال مسابقات گرندپری را از دست دادند.

دیدگاهتان را بنویسید