مرتضی زبردست

رقابت های والیبال زیر گروه لیگ برتر باشگاه های کشور به روزهای پایانی رسیده و تیم گل گهر سیرجان مثل دو، سه سال اخیر مدعی اول قهرمانی این پیکارهاست.
برای آگاهی از کم و کیف این مسابقه ها ، گفت و گویی داشتیم با محمدرضا دامغانی، ملی پوش سابق والیبال کشورمان و سرمربی این تیم که نظر شما را به چکیده آن جلب می کنیم.
بزرگ شده تهران چه طور سر از سیرجان درآورد؟
جلوی تقدیر و قسمت را نمی توان گرفت، مربیان برای گذران زندگی بعضا خانه به دوش بوده و از این شهر به آن شهر می روند تا تجربیات خودشان را به نوجوانان و جوانان این مرز و بوم منتقل و باعث رشد و شکوفایی آنان شوند.
همکاران شما در کادر فنی هم همین وضعیت را دارند؟
خیر، بنده سعی کردم صفر تا صد نیروها اعم از مربی و بازیکن را از بومیان سیرجان انتخاب کرده و به اصالت سیرجانی ها احترام بگذارم.
جایگاه پشتوانه سازی در والیبال سیرجان؟
همین قدر عرض کنم دکتر محمد اسفندیارپور، مدیر عامل باشگاه گل گهر سیرجان با تمام توان به فکر ارتقاء ورزش استان بوده و توجه ویژه به سلامت زندگی آینده سازان این شهر دارند، وجود پنج تیم والیبال در سیرجان نیز مؤید همین دیدگاه است.
سطح فنی مسابقه های والیبال زیرگروه لیگ برتر را چگونه دیدید؟
به جرأت می توان عنوان کرد در جمع ۲۴ تیم حاضر در این رقابت ها بیش از ۱۰، ۱۲ بازیکن قابلیت دعوت به اردوی تیم ملی را دارند.
در تیم شما چند بازیکن مستعد برای حضور در اردوی تیم ملی وجود دارد؟
بچه های ما همگی خوب و با انگیزه هستند و طی سال های اخیر نیز رشد و بالندگی خود را نشان دادند ولی باز جا برای بهتر شدن دارند مشروط به این که تلاش برای ملی پوش شدن را مضاعف کنند البته در حال حاضر هم حسین محمودی، لیبروی تیم ما به اضافه معین حیدری و سیاوش مردانی، پاسور و پشت خط زن تیم گل گهر سیرجان می توانند کاندیدای حضور در جمع اردوی اولیه تیم ملی والیبال کشورمان باشند.
برنامه تفریحی و سرگرمی شما در سیرجان؟
بهترین تفریح و سرگرمی بنده در طول چهل و چند سال گذشته تمرین والیبال با دوستان قدیم و جدید بوده و خوش حالم که این عشق و علاقه مانع گرایش من به حاشیه های مخرب شده است، مشکلات اقتصادی و شرایط بد اجتماعی ممکن است هرجایی وجود داشته باشد اما ورزشی ها کمتر گرفتار آلودگی های اجتماعی می شوند چون بیش تر انرژی و توان خود را در میدان ورزش به کار می گیرند

دیدگاهتان را بنویسید