آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولین استان و در ارتباط ویدئو کنفرانسی با دادستان کل کشور برگزار شد.

در این مراسم که امروز (۱۹ شهریور) در محل دادگستری استان برگزار شد، از خدمات شهرام کرمی دادستان پیشین کرمانشاه که چندی پیش به‌عنوان رییس کل دادگستری استان کرمانشاه منصوب شد، تقدیر و حمیدرضا کریمی بعنوان دادستان جدید کرمانشاه معرفی شد.

شهرام کرمی در این مراسم با اشاره به معضلات اجتماعی بسیار کلانشهر کرمانشاه گفت: شهر یک میلیون نفری کرمانشاه با معضلات مختلفی مواجه است که عمده‌ترین آنها بحث سرقت‌های خرد و معتادان متجاهر است.

وی افزود: رفع این معضلات به تنهایی از عهده یک دستگاه برنمی‌آید و نیاز است مسئولین قضایی در کنار مسئولین اجرایی و انتظامی با تعامل سازنده همکاری کرده تا بتوانیم این معضلات را مرتفع کنیم.

وی به برخی معضلات خاص استان کرمانشاه هم اشاره و اظهار کرد: از جمله این معضلات بحث کوله‌بری و قاچاق کالا است که نه می‌توان برخورد جدی داشت و نه می‌توان مسامحه کرد، چرا که به ضرر کشور تمام می‌شود و نیاز است مسئولین بالادستی در این زمینه تدابیر جدی اتخاذ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید