روزنامه هم میهن نوشت:

🔹حجاب‌بانان مترو، ‌مدت‌هاست برای شهرداری و حال برای دولت حاشیه‌هایی ایجاد کرده‌اند. این حواشی از زمان استخدام‌،‌ حضور، غیبت یکباره و بازگشت‌ آنها به صورت آمران خودجوش ایجاد شده است. حال که تصویری از حجاب‌بانان مترو مانند تونل در ورودی یک ایستگاه منتشر شد، وزیر کشور می‌گوید که مجوزی برای فعالیت آنها صادر نشده است و حرف تکراری شهردار تهران را با ادبیات خود بیان کرد.

🔹این افراد که با – قرارداد حامیان – و حقوق ١٢ میلیونی در مترو حاضر شده بودند بعد از اتفاقی که در متروی تهران برای یک دانش‌آموز ـآرمیتا گراوند _ رخ داد از ١٣ مهرماه امسال دیگر در ایستگاه‌های مترو حضور نداشتند و این شائبه ایجاد شد که علت عدم حضور این افراد می‌تواند به حادثه رخ‌داده برای آرمیتا گراوند ارتباط داشته باشد.

🔹اظهارنظر اخیر وزیر کشور نیز به کاهش اعتماد نیمه‌جان بین ملت و مقامات منجر خواهد شد و برای از بین رفتن ابهامات کافی است مقامات به چهار سوال حائز اهمیت پاسخ دهند:

🔹اول اینکه چرا شهرداری پایتخت بدون مجوز – به گفته وزیر کشور – این افراد را به کار گرفته است؟

🔹دوم آنکه احمد وحیدی اگر از حضور بدون مجوز این افراد در مترو آن‌هم زیر نظر شهرداری تهران خبر دارد، چرا آن را پنهان می‌کند؟

🔹سوال سوم این است که چرا سردار وحیدی به‌عنوان وزیر کشور به زیرمجموعه خود اشرافی ندارد و نمی‌داند که شهرداری این افراد را به کار گرفته است؟

🔹چهارم آنکه وحیدی وقتی اعلام می‌کند، همه می‌توانند نهی از منکر کنند و امر به معروف، واقعاً از عواقب این گفته‌های خود خبر دارد و می‌داند این صحبت‌هایش به‌عنوان وزیر کشور چراغ سبزی است به تندروی بیشتر آتش‌به‌اختیاران؟

دیدگاهتان را بنویسید